ره گم کرده...

باز هم تسبیح بسم الله را گم کرده ام شمس من کی میرسد؟من راه را گم کرده ام...

ره گم کرده...

باز هم تسبیح بسم الله را گم کرده ام شمس من کی میرسد؟من راه را گم کرده ام...

ره گم کرده...

ما سینه زدیم، بی‌صدا باریدند
از هر چه که دم زدیم، آنها دیدند​

ما مدعیانِ صفِ اول بودیم
از آخر مجلس شهدا را چیدند
(سه راهی..)

هزاروسیدوهفتادسال طول کشید قدم به عرصه حیات گذارم...
پیشه ام دلتنگیست وبس...


طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دوباره جنوب

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ق.ظ

هوای جنوب به مشامم خورده بازم هوای هویزه وشلمچه دلمو لرزونده نمیدنم امسال دعوت میشم یا نه ؟!دلم تنگ میشه برا روزهای جنوب برا مناطق برابچه ها برا شب نخوابی ها برا قدم های که رو رمل های فکه میزاشتم برا اسم اتوبوس ها براشهید گمنام براهوای برفی اسفند دانشگاه برا دغدغه بچه ها اخه من اینا رو کجا پیدا کنم حالا که دارم میرم ونمیدونم که کی برمیگردم  اینا تمام خاطرات من نیست ها این گوشه ای از اون همه خاطرات ودغدغه های قشنگی که هیچ وقت فراموششون نمیکنم  از هیئتی که بهترین مهمونی من بود ومیرفتم وگوشه حسینه نگاه میکردم به بچه هایی که با حال وهوای خاص خودشون فیض میبردن دلم واسه مداحی ها وکمیل وندبه وتک تک بچه تنگ میشه بند بند وجودم به هم میریزه

  • r.b

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی